Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

„Mój własny słownik obrazkowy” - wyniki szkolnego konkursu języka angielskiego kl. I-III

„Mój własny słownik obrazkowy” - wyniki szkolnego konkursu języka angielskiego kl. I-III

 

„Mój własny słownik obrazkowy”

- szkolny konkurs języka angielskiego dla kl. I-III

 

Konkurs skierowany był do uczniów kl. I-III naszej szkoły i polegał na wykonaniu własnego słownika obrazkowego na jeden z wybranych tematów: house – dom, food – jedzenie, animals – zwierzęta, toys – zabawki lub inne tematy. Uczestnicy konkursu wykonali bardzo pomysłowe i oryginalne prace plastyczne.

 

 

WYNIKI KONKURSU:

 

I MIEJSCE

  • Hanna Kuczyńska - kl. 3b,
  • Zuzanna Kuczyńska - kl. 1a,
  • Kamil Taşdelen - kl. 1a,
  • Paweł Matuszek - kl. 1a.

 

II MIEJSCE

  • Hanna Szwagierek - kl. 3a,
  • Wiktoria Greszczuk - kl. 1a,
  • Nadia Woźniak - kl. 1b,
  • Jakub Hetnar - kl. 1a.

 

III MIEJSCE

  • Zuzanna Mierzwa - kl. 3b,
  • Antoni Gawlik - kl. 3b,
  • Laura Paprot - kl. 1a,
  • Liliana Sobczyńska - kl. 1a.

 

WYRÓŻNIENIA:

  • Natalia Dembkowska - kl. 2b,
  • Sara Rogowska - kl. 1a,
  • Iga Załęska - kl. 1b.

 

 

Wręczenie dyplomów i nagród odbędzie się 6 czerwca 2023 r.

Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom konkursu!

 

Nauczyciele języka angielskiego - pani Patrycja Kasperek i pan Adrian Banyś wraz z nauczycielem plastyki - panią Justyną Rapą.
 
 
 

Opracowanie: Adrian Banyś

Pomysłodawca konkursu: Patrycja Kasperek

Data dodania: 2023-05-23 20:41:57
Data edycji: 2023-07-01 11:08:38
Ilość wyświetleń: 711

Konkursy

Informacje
Więcej informacji

Kalendarz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej