Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

„Kapelusz Świętego Patryka” - regulamin konkursu

„Kapelusz Świętego Patryka” - regulamin konkursu

KONKURS „KAPELUSZ ŚWIĘTEGO PATRYKA”


I. POSTANOWIENIA OGÓLNE


1. Temat konkursu: „Kapelusz Świętego Patryka”.
2. Zadaniem  uczestników konkursu jest wykonanie pracy plastycznej zgodnie z tematem.
3. Cele konkursu:
- rozwijanie zdolności i umiejętności manualno-motorycznych,
- inspirowanie tematyką związaną z Dniem Świętego Patryka oraz popularyzacja kultury i tradycji krajów anglojęzycznych,
- rozwijanie i doskonalenie możliwości twórczych dzieci poprzez działania plastyczne i  techniczne w różnych materiałach, formach oraz technikach.


II. WARUNKI KONKURSU


1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas IV-VIII naszej szkoły.
2. Tematyka konkursu:
Tematyka konkursu  koncentruje się  wokół tematu tradycji Dnia Świętego Patryka. Uczestnicy wykonują  kapelusz, wykorzystując dostępne materiały.  
3.Technika: forma przestrzenna wykonana z materiałów różnych (z papieru, bibuły, elementów plastikowych, włóczki, folii, różnych artykułów plastycznych, materiałów pasmanteryjnych, naturalnych materiałów przyrodniczych itp.).
4. Termin dostarczenia prac: 13-14 marca 2024 r. (środa-czwartek).
5. Ocenie podlegać będą:
- pomysłowość, estetyka, kolorystyka, oryginalność, dobór i wykorzystanie materiałów oraz wkład pracy.
6. Wykonane prace należy opisać: imię i nazwisko, klasa / opis pracy przyczepić na sznureczku do kapelusza i dostarczyć do biblioteki szkolnej.
7. Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora dla celów organizacyjnych i promocyjnych oraz wykorzystanie prac do stworzenia wystawy i dekoracji.                                                         
8. Prace konkursowe stają się własnością Organizatora i nie będą zwracane.                                                                 
9. Zgłoszenie udziału w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu. 
10. Wyniki konkursu zostaną zamieszczone na stronie internetowej szkoły.

 

Zapraszamy do udziału w konkursie. Życzymy twórczej pracy!


Organizatorzy konkursu: nauczyciele języków obcych.

 

Data dodania: 2024-03-10 17:31:44
Data edycji: 2024-03-12 17:36:18
Ilość wyświetleń: 77

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej