Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Dni Kultury Międzynarodowej

Dni Kultury Międzynarodowej

W ramach działań projektu edukacyjno-społecznego „TO(działa)MY!” pod hasłem „Razem znaczy Więcej” - realizowanego przez organizację UNICEF i Fundację Santander Bank Polska, zostało zorganizowanych wiele przedsięwzięć związanych z obszarami edukacji, kultury i rozrywki. Jednym z nich były Dni Kultury Międzynarodowej, podczas których uczniowie poznali najważniejsze zwyczaje i święta krajów niemiecko- oraz anglojęzycznych. Okres związany z realizacją wyznaczonych założeń projektu pozwolił uczniom doświadczyć wielu możliwości, jakie dają nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne, które nie tylko bawią, ale i ułatwiają uczenie się, nabywanie nowych umiejętności oraz komunikację.

 

W ramach Dni Kultury Międzynarodowej zostały zorganizowane obchody z okazji „Europejskiego Dnia Języków Obcych”. Podczas zajęć pedagodzy uświadomili uczniom bogactwo i różnorodność językową Europy, zwrócili uwagę na wielojęzyczność oraz kulturę jej mieszkańców, a także rozwijali umiejętności językowe uczniów poprzez pracę z wirtualnym podręcznikiem, udział w grach i zabawach w ramach nauczanego języka obcego. W czasie realizacji celów założonych w projekcie, pedagodzy zaproponowali uczniom liczne aktywności poprzez prowadzenie zajęć różnorodnymi technologiami oraz wykorzystanie zasobów, którymi dysponuje szkoła. Dzieci z kl. I-III w celu rozwijania umiejętności oraz przyswajania wiadomości językowych miały okazję skorzystać m.in. z tablicy multimedialnej, rozwiązując quizy i zagadki na platformie językowej „Learning Apps”. Natomiast uczniowie kl. IV-VIII wzięli udział w cyklicznych zajęciach on-line pt. „Zwyczaje i święta w krajach niemiecko- oraz anglojęzycznych”, w czasie których zdobywali wiedzę z zakresu realioznawstwa. Warsztaty prowadzone były za pośrednictwem platformy „Google Classroom” przez nauczycieli języków obcych - Agnieszkę Markowicz, Esterę Żak i Adriana Banysia.

 

Opracował: Adrian Banyś

Data dodania: 2020-11-12 14:50:37
Data edycji: 2020-11-15 17:08:38
Ilość wyświetleń: 459

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej