
„Jak rozmawiać o niepełnosprawności?”
Klasa 2a – Etap: Dziecięce Porażenie Mózgowe
Cel projektu
Celem projektu jest rozwijanie empatii, zrozumienia i akceptacji wobec osób z niepełnosprawnościami. Uczniowie poznają, czym jest dziecięce porażenie mózgowe (DPM), jak wygląda codzienne życie osób z tą niepełnosprawnością oraz w jaki sposób można okazywać im wsparcie i szacunek.
Przebieg zajęć
Efekty projektu
Podsumowanie
Projekt „Jak rozmawiać o niepełnosprawności?” to kolejny etap edukacji wrażliwości społecznej w klasie 2a. Dzięki filmowi, rozmowie, bajce i pracy plastycznej uczniowie uczą się otwartości, empatii i zrozumienia wobec osób z dziecięcym porażeniem mózgowym.
Danuta Lisowska, Klaudia Pacholik






59-700 Bolesławiec
Ceramiczna 5